..

Tystnaden faller över mig, gömmer mig långt under allt. Det som inte fick hända, har hänt. Inget svar, jag drar över kudden över huvudet och suckar högt. Vad trodde jag egentligen.. att jag skulle halka in på ett bananskal och få det jag ville? .....
Har nyss kollat in filmen No Strings Attached med Ashton Kutcher & Natalie Portman och måste medge att jag vill köpa filmjäveln, tår'fan. Bättre film på länge, länge!!! Älskar verkligen filmer som denna. Börjar bli riktigt trött, klev upp 05.15 och var onödigt pigg, är dock inte lika pigg just nu om ni förstår. Ska göra lite muskel övningar så jag får bort blötmagen, japp tvättbräda vare beställt till julen. Imorgon blir det nog promenad eller cykling till jobbet och det åter sjukt tungt just nu men de går nog an, tar knappt 15min att cykla och 40min att gå... "beslutgångest".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0