Spell It Out

Jag har tusen miljoner funderingar och frågor jag vill ha svar på, men jag vet inte vart jag ska börja.  Jag har så mycket jag vill lära mig och utföra, nästan lite för mycket. Men jag ska ge mig fan på att jag ska görat! Känner mig grymt stressad över mitt liv just nu, vad jag ska bli och vad jag vill göra. Måste nog söka skola till hösten, men vill jag de redan? Det vore ju toppen men vad vill jag gå? Och vart!? Panikångesten börjar krypa fram sakta men säkert. Inte okej! Behöver nog en spark där bak för att något ska hända, skulle verkligen behövas nu! Man vill ju ändå vara säker på att man väljer rätt väg från början men jag tror jag kommer göra de tillslut. Vill jobba hårt och känna stora summor, leva lycklig och må bra. Vill att min fritid ska vara händelserikt/spännande och att mitt liv alltid ska vara som ett äventyr helt enkelt! Jag har inte riktigt hitta mig själv än.. men det kommer snart, jag känner de på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0