Igår

image description
Hittade denna lilla sötstrumpan bland mina tvättade kläder igår? Personen före mig måste ha glömt den i tvättmaskinen.. såklart la jag den i (kvarglömda kläder) lådan! Hoppas att ägaren ser den.
Har fått någon transformers nojja, kollat på alla filmer om och om igen, dom blir aldrig dålig utan fan så mycket bättre. Bra hemmabio ljud och blue-ray, vad mer kan man begära?  Vet att du malin e lika nojjig som mig så vi måste boka in en transformers marathon. Vi tog en spring tur innan middagen igår  och jag ska ta en runda efter lunch idag. Senare mot kvällen ska jag till mys-gos-sundqvist, jippie. Imorgon börjar jobbet igen och jag jobbar hela helgen, endå rätt skönt eftersom man inte har något annat för sig, oftast jobbar alla andra ju.. Men vi har ju faktist bokat in en helg i april då vi ska upp till åre och mysa allihopa och ja kan inte längta mer! Tror de kommer bli svinkul, mycket mys och goda middagar och massa roligheter. Ne nu ska jag fortsätta att se film och sen luncha och hitta på något gott till middag.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: malin

Vi satsar på maraton, längesen jag såg dom nu :)

2012-03-22 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0