Flowers

 

Köpte dessa fina tulpaner efter jobbet igår, åkte hem och åt pankakor och sen tog vi en lång promenad till statiol på frösön för att hämta ett paket som väntade på mig och så tog vi en sväng via mamma påvägen hem också. Jag är ledig idag & imorgon o de tackar vi för! Redan vid 7 imorse gick ja ner o satte igång två maskiner med tvätt och ska nu ner och sätta igång en maskin med våra skor, dom luktar inte okej om man säger så. När tvätten är klar ska jag ta mig en dusch och äta något gott till brunch, ta en promenad till odenskog för att betälla nya arbetsbyxor på meri, ska bannemig ta två par byxor! Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0